Úvod » Novinky » Kurz Poznejme své tělo od února 2019

Dnes je čtvrtek 27. 06. 2019 - Svátek má Ladislav, zítra Lubomír

Novinky

Kurz Poznejme své tělo od února 2019

14. Lekci čtvrtky 16 – 17.25

/21.2. 2019 – 6.6. 2019 / = obsazeno. Děkujeme :-)

Nebude 14.3., 18.4.

Posledni lekce 6.6

Kurz má 14. lekcí a každá z nich je zaměřena na problematiku určité části těla

KURZ – POZNEJME SVÉ TĚLO

SPORT PERFEKT – Sady Svobody 4 – Opava

Cena 2100,– Kč

Své auto vozíme pravidelně na servis, zatímco své tělo zanedbáváme. Pozornost mu začneme věnovat, až se samo ozve bolestivostí či omezeným pohybem. Co takhle místo červené pilulky či turistiky po doktorech vzít odpovědnost za své tělo a naučit se jej používat v souladu s 3D anatomií a pomocí jednoduchých technik a cviků si pomoci sám – i o tom je tento speciální kurz s pohybovou specialistkou Martinou Fallerovou který vytvořila na základě svých zkušeností z osobních tréninků a problémů svých klientů.

  1. lekce 21.2. – PĚNOVÝ VÁLEC V AKCI – jak si sami můžeme uvolnit napětí v těle způsobené stresem, jednostrannou zátěží v práci či sportu
  2. lekce 28.2. – PÁNEVNÍ DNO – důležité centrum našeho těla. Bez funkční a pružné základny se opravdu naše tělo neobejde.
  3. lekce 7.3. – DECH – BRÁNICE – PÁNEVNÍ DNO – Naučme se prohloubit dech, probuďme bránici, pánevní dno a udělejme krok k odstranění časté příčiny bolesti zad a k pevnému středu těla. Technika dechu, souhra bránice a pánevního dna pomůže i k plochému bříšku klientů s rozestupem bříšní stěny / diastázou / a po porodu.
  4. lekce 21.3. – PLOCHÉ BŘICHO – souhra pánevního dna, bránice a hlubokých svalů břicha je klíčem k plochému bříšku. Návod jak zpevnit břicho i pro klientky po porodu či s rozestupem břišní stěny (diastázou)
  5. lekce 28.3. – PÁNEV A KYČELNÍ KLOUB – mobilita a postavení pánve včetně uvolněných kyčelních kloubů má vliv na celou naši páteř včetně postavení hrudníku a hlavy. Správná funkce kyčelního kloubu je důležitá i pro naše kolena. Naše chůze bude o to ladnější.

6.lekce 4.4. – VZPŘÍMENÉ TĚLO – vybalancujeme své křivky páteře, aby se hrudník nacházel nad pánví a hlava nad hrudním košem. Jen tak nebude naše tělo přetěžováno. Součástí této hodiny bude překvapení

7. lekce 11.4. – HRUDNÍK A ROTACE – elastická a rozpohybovaná hrudní páteř včetně žeber do všech směrů, rotace v segmentech, které jsou pro to určeny má zásadní vliv na náš dech, bederní a krční páteř a problémy s ramenním kloubem.

8. lekce 25.4. – RAMENNÍ KLOUB – mobilita, síla ramene a správné postavení lopatky a hlavice pažní kosti v denních, pracovních či sportovních stereotypech má vliv i na krční páteř či problémy s lokty, zápěstím, prsty…

9. lekce 2.5. SÍLA NAŠEHO STŘEDU TĚLA – silný a funkční střed těla tvoří ochranu naši páteře

10. Lekce 9.5. – CHODIDLO – funkční a silná klenba našeho chodidla tvoří stabilní základ našeho těla. Pokud nejsou funkční a pevné základy – nemůže dobře fungovat ani zbytek našeho těla.

11. Lekce 16.5. – DOLNÍ KONČETINA – souhra funkčního chodidla a kyčelního kloubu nám stabilizuje koleno, a to se projeví i na postavení pánve a celé páteře.

12. Lekce 23.5. – RUKA – i naše dlaň má klenbu a bez ní to opravdu nejde. Naučme se jak opět zaktivovat klenbu dlaně a jak používat celou horní končetinu v denních a pracovních stereotypech – ruka k ústům, na počítač, volant, nošení břemen,…

13. lekce 30.5. FASCIE V POHYBU – fascie je důležitá součást našeho těla. Je to 3D prostorová síť v našem těle. Pokud se jednotlivé vrstvy slepí, omezí se tím pohyb a jiné struktury v těle jsou pak příliš namáhány do tahu. Má však i schopnost akumulovat kinetickou energii a tím pomáhat našemu tělu šetřit energii.

14. Lekce – 6.6. – ŽIDLE – i v kanceláři si můžeme dobře protáhnout a zpevnit své tělo a využít k tomu židli


 
 

Rezervační systém

Novinky

Zajímavé odkazy

 
©2012 JR Soft s.r.o.